середа, 6 квітня 2016 р.

Обовьязки солдата в бою.







План – конспект

проведення заняття з предмету «Захист Вітчизни»

з учнями 11-х класів

Тема: "Обов’язки солдата в бою. Особиста зброя та екіпіровка солдата.”
Мета уроку:

Сформувати в учнів поняття про місце та обов’язки солдата у загальновійськовому бою. Вивчити з учнями обов’язки солдата в бою, особисту зброю та екіпіровку солдата.




Навчальні питання

1. Обов’язки солдата в бою.

2. Особиста зброя та екіпіровка солдата.

Час: 45хв.

Місце: кабінет предмету «Захист Вітчизни», спортивний майданчик.

Метод: розповідь


Матеріальне забезпечення:

пневматична гвинтівка,

комп’ютер,
мультімедіа проектор,

екран.

Методичне забезпечення:
Підручник «Захист Вітчизни» (2006 р.), Настанова по стрілецькій справі, Курс стрільб із стрілецької зброї.


Порядок проведення:

1. Вступна частина — 12 хв

1.1. Шикування учнів в од­ну шеренгу, перевірка за спис­ком та огляд зовнішнього стану учнів, віддача рапорту командиром взводу вчителю предмета «Захист Вітчизни», приві­тання, виконання команд: «Ста­вай!», «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!».

1.2. Оголошення теми, осно­вної мети та порядку проведен­ня уроку.

1.3. Стройове тренування. Ви­конання команд: «В одну шерен­гу — Ставай!», «Взвод, в дві шеренги — Ставай!». Виконання поворотів ліворуч, праворуч, кругом на місці.

1.4 Тренування у відповіді на привітання начальника на місці.



2. Основна частина — 30 хв

2.1. Обов’язки солдата в бою.

Солдат зобов’язаний:

Ø знати бойову задачу взводу, свого відділення, та свою особисту;

Ø знати бойові можливості танків інших броньованих машин противника, їх сильні та слабкі сторони та найбільш уразливі місця;

Ø постійно вести спостереження, своєчасно виявляти противника і негайно доповідати про нього командирові;

Ø сміливо і рішуче діяти в наступі, стійко і наполегливо діяти в обороні;

Ø знищувати противника всіма засобами;

Ø проявляти хоробрість, ініціативу, винахідливість;

Ø допомагати товаришам;

Ø в бою уміло використовувати місцевість, засоби індивідуального захисту;

Ø уміти швидко обладнувати окопи та укриття;

Ø захищати свого командира, а у випадку виходу командира із строю брати на себе командування відділенням.

Солдат зобов’язаний слідкувати за витраченням боєприпасів і своєчасно доповідати своєму командиру про витрачення половини боєкомплектів.

Для успішного виконання цих обов’язків солдату необхідно наполегливо навчатись, наполегливо тренуватись, збільшувати фізичну загартованість і витривалість.



2.2. Особиста зброя та екіпіровка солдата.

До особистої зброї належить стрілецька зброя, її використовує одна людина. Інша зброя (для за­стосування потрібні дві і більше особи) називається колективною.

Особиста стрілецька зброя:

АК-74 (АКС-74, АК-74у) — на озброєнні командирів, стрілків та ст. стрілків, навідників-операторів БМП, навідників танків, БТР, помічників гранатометників (кулеметників в деяких випадках), членів екіпажів БМ, розвідників тощо.

РКК-74 (або КК — 7,62 мм) - кулеметників у механізованих від­діленнях або МС відділеннях.

РПГ-7В — гранатометників.

СВД — снайперів.

Пістолети АПС чи ПМ — механіків-водіїв або водіїв.

Усі солдати і сержанти, а та­кож деякі прапорщики та офіцери мають на озброєнні ручні оскол­кові гранати (РГН, РГО, Ф-1, РГД-5, РГ-42) та протитанкові фанати РКГ-3. РОГ видаються не менш однієї, а під час переходу в обо­рону постачаються більше гра­натами РГО (Ф-1). У наступі сол­дату видають не менше 2 гранат РГН (РГД-5).

Кожний стрілок до автомата має не менше 5 набоїв х ЗО шт. патронів = 150 шт., а з переходом до оборони вони негайно (згід­но з можливостями обстанов­ки) отримують додаткові боєпри­паси.

Екіпіровка солдата (носима):

• польове спорядження;

• стальний шолом;

• протигаз;

• мала саперна лопатка;

• фляга (з водою);

• плащ-накидка;

• комплект польового обмун­дирування;

• речовий мішок: казанок, ку­холь, ложка, сухий пайок на один день;

• аптечка АІ-1 та засоби зне­зараження води;

• предмети особистої гігієни.

Не зважаючи на розвиток рівня озброєння, вирішальна роль у вій­ськових діях зостається за вій­ськовослужбовцем, його мораль­ним духом і професіоналізмом.



3. Завершальна частина — 3 хв

Наголошення теми та навчаль­них цілей, завдання на наступ­ний урок: оформлення зошитів, вивчення будови та бойових властивостей ручних гранат.

Вчитель предмету «Захист Вітчизни» ЗОШ №

Немає коментарів:

Дописати коментар